برگزاری مناقصه برای حل مشکل شهرک صنعتی پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ه گزارش «پرند پرس»، علی سلیمانی با بیان این‌که شهرک صنعت پرند شامل دو فاز یک و دو است، گفت: فاز یک این مجموعه مربوط به شرکت عمران پرند است که به نوعی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است و اخیرا اعتراضاتی مبنی بر نبود زیرساخت‌ها در این فاز شنیده می‌شود.
وی افزود: بسیاری از زیرساخت‌ها در این فاز از شهرک صنعتی پرند از جمله آسفالت، خیابان، نبود آب، ضعیف بودن برق و سایر مسائل دچار مشکل هستند و همین موضوع سبب اعتراض برخی واحدهای تولیدی این مجموعه شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با بیان این‌که شرکت عمران پرند در ماه‌های اخیر تلاش خود را برای حل این مشکلات مضاعف کرده است، اظهار کرد: طی روزهای آینده مناقصه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌های فاز یک شهرک صنعتی پرند برگزار خواهد شد که مشکلات این شهرک زودتر حل شود.
سلیمانی گفت: برگزاری مناقصه برای فاز یک شهرک صنعتی پرند شامل ایجاد فضای سبز، تاسیسات، فاضلاب و سایر زیرساخت‌ها خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');